هر آنچه یک مهندس شیمی نیاز دارد!

دانلود رایگان کدهای برنامه نویسی متلب: گوس حذفی، گوس جردن، گوس سیدل و ژاکوبی

دانلود, رایگان, کد, برنامه, نویسی, متلب, گوس ,حذفی, جردن, ژاکوبی
در این متلب کدهای رایگان روش های  گوس حذفی، گوس جردن، گوس سیدل (سایدل) و ژاکوبی در متلب را برایتان آماده کرده ایم....
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.




------------------------------------------------------------------------------------------------------


راهنمای جامع موفقیت در کنکور ارشد مهندسی شیمی- تخفیف 70 درصدی به مدت محدود!

سلام بر همه شما دوستان عزیز و گرامی....

بعد از ماه ها تلاش بالاخره مجموعه آموزشی "راهنمای جامع موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی" آماده شده که شامل 4 ساعت و نیم ویدیوی آموزشی و 230 صفحه کتاب الکترونیکی با بالاترین کیفیت هست که براش صدها ساعت وقت گذاشتم تا آماده بشه...برای مشاهده اطلاعات بیشتر فعلا به لینک زیر مراجعه کنید تا ان شاالله در اینجا هم اطلاعات بیشتری ازش قرار بدم. ضمنا برای شما عزیزان به مدت محدودی یک تخفیف حدود 70% در نظر گرفتم که بزودی این تخفیف برداشته میشه، پس اگه خواهان استفاده ازش هستید همین الان اقدام کنید چون بزودی تخفیف برداشته میشه!




  

 

 


برنامه نویسی

جردن

حذفی

دانلود

رایگان

سیدل

متلب

ژاکوبی

کد

گوس

۹۴/۰۲/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
Meys@m, The Chemical Engineer

نظرات (۱۳)

خدا خیرتون بده خیلی ازتون ممنونم.
۲ مرداد ۹۴، ۱۳:۳۲
پاسخ:
سلام...خیلی ممنون از لطفتون....تمام سعی ام اینه که اگه بشه گره از کار کسی باز بشه...خیلی خوشحالم که خوشحالید.
خدا خیرتون بده
۲۰ شهریور ۹۴، ۱۹:۱۳
پاسخ:
خواهش می کنم....خدا رو شکر که کارتون راه افتاد...همین نظرات شما عزیزانه که باعث دلگرمیه.
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی....ممنونم.امامشکلی دارم که نمیتونم اجراش کنم برنامه رو برای مساله خودم
۱۵ مهر ۹۴، ۱۱:۰۴
پاسخ:
سلام...خیلی ممنون از لطفتون.
کدوم کد؟
احتمالا اشتباهات سهوی و کوچیکی دارید تو اجرا....کمی وقت بذارید بررسی کنید درست میشه ان شاء الله.
باسلام
من هیچ آشنایی به محیط نرم افزار ندارم تازه نصب کردم این ژاکوبی رو دانلود کردم.الان وقتی روش میزنم خودش وا میکنه؟
۱۵ مهر ۹۴، ۱۶:۲۸
پاسخ:
سلام...
آره همه چیز آماده هست و ساده.... وقتی متلب رو باز کردید کد رو از نرم افزار باز کنید....حالا میتونید تغییرات دلخواه خودتون رو اعمال کنید.

function

[x,iter]=jacobi(A,b,itermax,toll,x_0)

if

prod(diag(A))==0

error(

'A ha un elemento diagonale nullo')

return

end

D=diag(diag(A));

C=A-D;

D_1=inv(D);

B_j=-D_1*C;

rho_j=max(abs(eig(B_j)));

disp(sprintf(

'Raggio spettrale=%.15e\n',rho_j))

if

rho_j>1

error(

'Raggio spettrale maggiore di 1')

return

end

for

iter=1:itermax

x=D_1*(b-C*x_0);

err=norm(x-x_0,inf);

if err<=toll*norm(x,inf)

break

end

x_0=x;

end

دومورد ارور هس؟!ران نمیکنه.لطفا یه مقدار توضیح بدید .خیلی ضروریه

۱۵ مهر ۹۴، ۲۰:۵۸
پاسخ:
متاسفانه من در حال حاضر دسترسی به متلب ندارم...
باید ببینید چه خطایی میده بر اون اساس اصلاح کنید....از یکی از دوستانتون که دسترسی و آشنایی داره کمک بگیرید.
با آرزوی موفقیت.
سلام خسته نباشید
خیلی ممنون که کدهارو گذاشتین
فقط میشه یکم توضیح هم بدین در مورد کدهایی که نوشتین؟ مخصوصا واسه کد اول و دوم
مرسی
سلام خسته نباشین ممنون
لطف میکنین در مورد iter,itermax یه توضیح بدین.

۱۶ آذر ۹۴، ۲۲:۰۰
پاسخ:
سلام...
با عرض پوزش متاسفانه امکان بررسی ندارم....
موفق باشید.
این ها کد متمتیکاشونم در دسترس دارید؟؟

۷ خرداد ۹۵، ۱۲:۲۵
پاسخ:
سلام...خیر.
واقعا مرسی
۲۹ دی ۹۵، ۱۱:۳۲
پاسخ:
ممنونم یونس جان...خدا رو شکر که مفید بوده...
عباس جاودان زاده
آگه موفقیتی کسب کنم بخش عمده اش رو مدیون جناب عالیم تا ابد منومدیون خودتون کردید
۳ مرداد ۹۶، ۱۷:۰۸
پاسخ:
سلام عباس جان....واقعا خوشحالم که کمک های هرچند ناچیزم براتون مفید بوده...همین نظرات شما دوستان عزیز هست که به من انگیزه برای ادامه کار میده...
امیدوارم روز به روز به اهدافی که دارید نزدیک تر بشید...
سلام.ی کد میخوام که روش گوس سایدن رو با روش ژاکوبی تو متلب مقایسه کنه .ممنون 
۶ شهریور ۹۶، ۱۷:۰۱
پاسخ:
سلام...فکر نمی کنم به طور آماده چنین کدی باشه.باید برنامه نویسی بشه.
میشه لطفا کد موازی سازی هم در اختیارمون بزارید
۱۸ آذر ۹۶، ۲۱:۲۴
پاسخ:
سلام...
لطفا دقیق تر منظورتون رو بگید تا اگه کمکی از دستم برمیاد انجام بدم.
با آرزوی موفقیت.
سلام
ببخشید من با کد نویسی متلب آشنایی ندارم کمک میخواستم ازتون
اگه بخوام توی کد گوس حذفی ارائه های ماتریس aو b رو عوض کنم دیگه باید کدوم قسمت های کد رو تغییر بدم؟
۲۲ آذر ۹۹، ۱۹:۰۵
پاسخ:
سلام. وقت بخیر. اطلاع ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی